
4 kwietnia na Sali Notowań Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie rozegrany został finał 18. polskiej edycji konkursu Global Management Challenge. W finale, najlepszy okazał się zespół studencki Planning Masters WWA, reprezentujący Szkołę Główną Handlową w Warszawie.
GMC – Global Management Challenge to największy na świecie (obecny w ponad 40 krajach) konkurs zarządzania przedsiębiorstwem. GMC jest największą na świecie symulacją biznesową, w której wzięło udział już ponad 500 000 studentów oraz pracowników firm z całego świata. Polska edycja GMC jest organizowana od 2000 roku przez BIGRAM S.A.
W 18. edycji konkursu wystartowało ponad 256 drużyn, wśród których najliczniejsze grupy zaprezentowały m.in. firmy: ING Bank Śląski, Grupa Kapitałowa PGE, Budimex, Novartis, Play, Oriflame, Schneider Electric Volkswagen Bank. Konkurs był wspierany również przez Giełdę Papierów Wartościowych. Uroczystości finałowe odbyły się również 4 kwierniana GPW i zostały poprzedzone debatą ekspercką – Personal Branding Liderów Biznesu. Moderatorem debaty był Marcin Piasecki, Redaktor Rzeczpospolitej. Paneliści poruszyli kwestie związane z coraz bardziej popularnym zagadnieniem personal brandingu: w jaki sposób kreować swój wizerunek w social media – na Facebooku oraz na LinkedIn, na co należy zwracać uwagę i jakie są zagrożenia płynące z aktywności w portalach społecznościowych. Po zakończeniu debaty nastąpiło uroczyste odczytanie wyników oraz wręczenie nagród. Zwycięski zespół – Planning Masters odebrał nagrodę z rąk Maji Chabińskiej – Rossakowskiej – Dyrektor HR ING Banku Śląskiego. Oprócz nagrody w postaci udziału w Finale Światowym GMC, członkowie zespołu otrzymali zaproszenie na studia podyplomowe na Akademii Leona Koźmińskiego.