Zakończył się II etap rywalizacji XIV polskiej edycji konkursu Global Management Challenge. W finale weźmie udział już tylko 8 najlepszych zespołów.

 

Wśród finalistów znajdują się zespoły firmowe złożone z pracowników Banku Zachodniego WBK, Carrefour Polska oraz NetWorkS!. Do rywalizacji przystępują też 3 drużyny studenckie reprezentujące KPMG, oraz dwie patronackie magazynu THINKTANK oraz Markapracodawcy.pl.

 

Finał w formie jednodniowej rozgrywki odbędzie się na Sali New Connect Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie już 31 marca. Wyniki poznamy dzień później na gali która odbędzie się na Sali Notowań GPW w Warszawie.

Zwycięzcy otrzymają indeks na studia podyplomowe w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie i już we wrześniu będą reprezentować Polskę na finale światowym.
Kończąca się edycja była pierwszą w Polsce przeprowadzoną na nowej wersji symulacji, w której kryterium oceny jest Wynik Inwestycyjny. Po raz pierwszy też, w polskiej edycji wystartowali licznie alumni, uczestnicy poprzednich edycji (poprzedniej wersji symulatora), zaproszeni do udziału w ramach tworzonego klubu Alumni GMC, sponsorowanego przez Orange Polska.
„Konkursowi GMC towarzyszymy od kilku lat, będąc jednym z głównych sponsorów tego przedsięwzięcia. Jako Orange jesteśmy zainteresowani i ciekawi, w jaki sposób umiejętności i doświadczenia uczestników, obecnie już zapewne absolwentów i młodych profesjonalistów przełożyły się na ich funkcjonowanie w realnym świecie biznesu. Formuła Klubu Alumnów daje możliwość pozyskania takiej wiedzy i dlatego przez najbliższe dwa lata chcemy zaangażować się we współtworzenie Klubu.”  – deklaruje Grzegorz Steinke, Dyrektor Rekrutacji i Rozwoju Pracowników, Orange Polska.