Grywalizacja na najwyższym poziomie.

Zapraszamy do udziału w 15. polskiej edycji konkursu GMC w Polsce firmy, pracodawców, którzy zgłaszają zespoły pracownicze lub sponsorują zaproponowane przez nas zespoły studenckie.

Zachęcamy również do rejestracji w konkursie aktywnych zmotywowanych studentów, którzy chcą w konkursie sprawdzić swoją wiedzę, zdobyć ciekawe doświadczenie, rozwijać swoje umiejętności.

Startujące w symulacji GMC zespoły (3-5 osób) będą zarządzać wirtualnym przedsiębiorstwem produkcyjno – handlowym i konkurować z innymi zespołami (firmami) w trakcie kolejnych etapów prowadzonych on-line.

Zespoły firmowe w GMC to przede wszystkim bardzo ciekawe szkolenie oraz teambuilding dla pracowników. Zespoły mogą składać się od 3 do 5 osób, z różnych obszarów specjalizacji i struktur. GMC daje uczestnikom możliwość treningu twardych umiejętności analitycznych, analizy finansowej, oceny ryzyk, analizy rynkowej, konkurencji, etc. A wszystko to przy dużym zaangażowaniu emocjonalnym, co wzmacnia efekt nauki ale i satysfakcji z udziału w tak nietypowym projekcie szkoleniowym.

Największą korzyścią dla uczestników w symulacji jest okazja do spojrzenia na przedsiębiorstwo z loku ptaka, podejmowania decyzji i brania odpowiedzialności za wszystkie obszary biznesu, od produkcji, przez marketing, HR, sprzedaż, po relacje inwestorskie. Rozbudowany zakres decyzyjny GMC czyni z symulacji największą grę strategiczną w Polsce, jak i na świecie.

Wszystkie zespoły, które zarejestrują się do nadchodzącej edycji symulacji GMC będą podzielone na grupy, w obrębie których będą ze sobą rywalizowały. Wszystkie zespoły zaczynają z tego samego poziomu, tzn. dostają taką samą firmę pod zarząd. Już po pierwszym cyklu decyzyjnym sytuacja się zmienia, ponieważ zespoły mają pełną kontrolę nad swoimi spółkami, ale nie nad rynkiem i nad konkurencją.

Rozgrywki on-line w pierwszym etapie trwają ok 6 tygodni. Cykle decyzyjne odbywają się co tydzień, oznacza to, że uczestnicy raz w tygodniu logują się na stronę, aby wypełnić arkusz decyzyjny, a następnie pobrać raport dla zarządu (przykładowy raport w załączniku) i poznać wyniki rozgrywki, czyli m.in. raporty finansowe swoich spółek oraz informacje rynkowe, informacje o konkurencji. Na tej podstawie przygotowują się do kolejnego cyklu, czyli kolejnego wirtualnego kwartału rozliczeniowego.

Symulacja została przygotowana z myślą o firmach, które chcą w ten innowacyjny sposób zaproponować swoim pracownikom możliwości rozwoju wiedzy, umiejętności oraz odkrycie potencjału menedżerskiego.Firma może wystawić jeden, kilka, lub kilkanaście zespołów złożonych z pracowników.

Konkurs GMC jest również od wielu lat obecny na uczelniach wyższych. Przed każdą edycją prowadzimy, przy współpracy z naszymi Ambasadorami rekrutację drużyn akademickich na blisko 80 uczelniach wyższych (ekonomicznych i technicznych). Na podstawie preferencji sponsorów konkursu GMC selekcjonujemy drużyny i zapraszamy wybrane zespoły studenckie do bezpłatnego udziału w konkursie. Dzięki sponsorom, studenci mogą spróbować swoich sił w zaawansowanym treningu menedżerskim, sprawdzić swoją akademicką wiedzę w praktyce i powalczyć na rynku z doświadczonymi menedżerami.

 

 

 kk  Deloitte jest żywotnie zainteresowany dotarciem do najzdolniejszych młodych ludzi, którzy chętnie podejmują wyzwania związane z nowoczesnym zarządzaniem i lubią się sprawdzać w coraz to nowych sytuacjach. Takie jak te w konkursie GMC. Liczymy, że poprzez konkurs poznamy wielu znakomitych studentów, którzy po zdobyciu nowych doświadczeń i umiejętności będą je umieli wykorzystać na ścieżce swojego rozwoju i kariery.
Równie podekscytowani udziałem w konkursie są również nasze koleżanki i koledzy z firmy Deloitte, którzy staną w szranki konkursu w sześciu zespołach między departamentalnych. Liczymy na ducha sportowej rywalizacji, kompetencje członków wszystkich zespołów, innowacyjne, niestandardowe podejście do wyzwań związanych z zarządzaniem wirtualnymi firmami  no i na to że tegoroczna edycja GMC wyłoni wiele młodych  talentów, które zasilą zarówno naszą firmę jak i inne podmioty polskiej gospodarki. – Krzysztof Kwiecień, Dyrektor HR Deloitte w Polsce i Europie Środkowej
 Bartosz Ciołkowski - MasterCard120 Konkurs Global Management Challenge to świetna okazja, aby wyłonić najbardziej obiecujące talenty z grona ambitnych studentów, ale również doskonały trening dla doświadczonych już menedżerów, dający możliwość rozwoju swoich umiejętności. Świetnie wyedukowani specjaliści i menedżerowie, którzy mogą sprawdzić się w tego typu konkursach i jednocześnie podnieść swoje kwalifikacje, są niezbędnym ogniwem w budowaniu innowacyjnej gospodarki, w której rozwój MasterCard angażuje się od lat. – Bartosz Ciołkowski, Dyrektor Generalny polskiego oddziału MasterCard Europe 
„Zasady gry są bardzo bliskie wartościom Orange – wymagają działania w jasny i zrozumiały sposób, skupienia się na tym, co ważne, gotowości do dzielenia się z innymi, zadowolenia ze wspólnej pracy, zaangażowania w działaniu, gotowości do poszukiwania najlepszych rozwiązań. Bardzo ciekawa była możliwość zgłoszenia do rozgrywek zarówno drużyn studenckich, jak i pracowniczych, ponieważ dawała okazję do poznania efektów pracy bardzo różnych grup. Interesująca była także szansa obserwowania integracji i postępów w pracy poszczególnych zespołów Orange w trakcie gry” – Grzegorz Steinke, Dyrektor Rekrutacji i Rozwoju w Orange