Zapraszamy do udziału w 15. polskiej edycji konkursu GMC w Polsce firmy, pracodawców, którzy zgłaszają zespoły pracownicze lub sponsorują zaproponowane przez nas zespoły studenckie.
Zachęcamy również do rejestracji w konkursie aktywnych zmotywowanych studentów, którzy chcą w konkursie sprawdzić swoją wiedzę, zdobyć ciekawe doświadczenie, rozwijać swoje umiejętności.
Startujące w symulacji GMC zespoły (3-5 osób) będą zarządzać wirtualnym przedsiębiorstwem produkcyjno – handlowym i konkurować z innymi zespołami (firmami) w trakcie kolejnych etapów prowadzonych on-line.
Zespoły firmowe w GMC to przede wszystkim bardzo ciekawe szkolenie oraz teambuilding dla pracowników. Zespoły mogą składać się od 3 do 5 osób, z różnych obszarów specjalizacji i struktur. GMC daje uczestnikom możliwość treningu twardych umiejętności analitycznych, analizy finansowej, oceny ryzyk, analizy rynkowej, konkurencji, etc. A wszystko to przy dużym zaangażowaniu emocjonalnym, co wzmacnia efekt nauki ale i satysfakcji z udziału w tak nietypowym projekcie szkoleniowym.
Największą korzyścią dla uczestników w symulacji jest okazja do spojrzenia na przedsiębiorstwo z loku ptaka, podejmowania decyzji i brania odpowiedzialności za wszystkie obszary biznesu, od produkcji, przez marketing, HR, sprzedaż, po relacje inwestorskie. Rozbudowany zakres decyzyjny GMC czyni z symulacji największą grę strategiczną w Polsce, jak i na świecie.
Wszystkie zespoły, które zarejestrują się do nadchodzącej edycji symulacji GMC będą podzielone na grupy, w obrębie których będą ze sobą rywalizowały. Wszystkie zespoły zaczynają z tego samego poziomu, tzn. dostają taką samą firmę pod zarząd. Już po pierwszym cyklu decyzyjnym sytuacja się zmienia, ponieważ zespoły mają pełną kontrolę nad swoimi spółkami, ale nie nad rynkiem i nad konkurencją.
Rozgrywki on-line w pierwszym etapie trwają ok 6 tygodni. Cykle decyzyjne odbywają się co tydzień, oznacza to, że uczestnicy raz w tygodniu logują się na stronę, aby wypełnić arkusz decyzyjny, a następnie pobrać raport dla zarządu (przykładowy raport w załączniku) i poznać wyniki rozgrywki, czyli m.in. raporty finansowe swoich spółek oraz informacje rynkowe, informacje o konkurencji. Na tej podstawie przygotowują się do kolejnego cyklu, czyli kolejnego wirtualnego kwartału rozliczeniowego.
Symulacja została przygotowana z myślą o firmach, które chcą w ten innowacyjny sposób zaproponować swoim pracownikom możliwości rozwoju wiedzy, umiejętności oraz odkrycie potencjału menedżerskiego.Firma może wystawić jeden, kilka, lub kilkanaście zespołów złożonych z pracowników.
Konkurs GMC jest również od wielu lat obecny na uczelniach wyższych. Przed każdą edycją prowadzimy, przy współpracy z naszymi Ambasadorami rekrutację drużyn akademickich na blisko 80 uczelniach wyższych (ekonomicznych i technicznych). Na podstawie preferencji sponsorów konkursu GMC selekcjonujemy drużyny i zapraszamy wybrane zespoły studenckie do bezpłatnego udziału w konkursie. Dzięki sponsorom, studenci mogą spróbować swoich sił w zaawansowanym treningu menedżerskim, sprawdzić swoją akademicką wiedzę w praktyce i powalczyć na rynku z doświadczonymi menedżerami.