
W związku z przygotowaniami do 17 edycji konkursu GMC Poland zapraszamy do udziału w największej w Polsce jak i na świecie symulacji biznesowej. Przypomnijmy, że w ramach polskich edycji konkursu dotychczas zaangażowało się 326 pracodawców, a ponad 20 000 uczestników zmierzyło się z zaawansowaną biznesową symulacją rywalizując ze sobą na wirtualnym rynku.
W październiku 2016 roku rozpoczniemy po raz siedemnasty rywalizację w ogólnokrajowym konkursie zarządzania strategicznego, największej w Polsce grywalizacji zespołów firmowych i studenckich.
GMC od lat cieszy się uznaniem ze strony środowiska biznesowego oraz akademickiego, jako efektywne połączenie nauki zarządzania oraz integracji w angażującej formule on-line.
Zgłaszając zespół firmowy dbasz o rozwój swoich pracowników. Jest to możliwość do rozwoju potencjału menadżerskiego wśród talentów, specjalistów jak również menedżerów. Organizacja zespołów interdyscyplinarnych sprzyja wymianie wiedzy i umocnieniu wewnętrznej współpracy, zrozumienia kompleksowych zagadnień biznesowych („helicopter view” na firmę).
Firmy mogą zgłaszać do GMC po kilka, a nawet kilkanaście zespołów firmowych – wspieramy komunikację wewnętrzną dostarczając materiały i organizując spotkania dla drużyn zapisanych do GMC.
Skład zespołów można podać do 20 października. Jednak warto wcześniej zarejestrować miejsca na zespoły, przeprowadzić rekrutację w firmie osób chętnych do grywalizacji i rozwoju w GMC. Skontaktuj się z nami a podpowiemy jak przeprowadzić nabór drużyn w firmie.
Sponsorując zespół/zespoły studenckie wspierasz najzdolniejszych i najaktywniejszych studentów w poszerzaniu ich kompetencji. W ten sposób dbasz o employer branding w środowisku akademickim, a w świadomości studentów budujesz pozytywny wizerunek Twojej marki. Stajesz się pracodawcą z wyboru.
Rekrutujemy do GMC studentów z ponad 50 uczelni w całej Polsce. Sponsorzy mogą wybierać spośród nadesłanych aplikacji tak aby jak najlepiej dopasować profil potencjalnych kandydatów do sponsorowanych w GMC uczestników. Wspierając studentów w GMC pracodawcy zyskują naturalnych ambasadorów.
Udział w konkursie GMC to możliwość rozwoju wiedzy i nabycia doświadczenia z zakresu zarządzania strategicznego. Konieczność podejmowania decyzji w oparciu o analizę rynkową skutkuje wzrostem umiejętności analitycznych, a praca w zespole powoduje, że uczestnicy zauważają ogromny progres w realizacji zadań grupowych opartych na współpracy.