20 grudnia 2018r. zakończył się pierwszy etap 19. edycji symulacji Global Management Challenge Poland.
Przez półtora miesiąca 155 zespołów, podzielonych na 31 grup – rywalizowało ze sobą w wirtualnej rzeczywistości o jak najwyższy wynik inwestycyjny swojego przedsiębiorstwa.
W GMC Poland udział biorą zespoły firmowe oraz studenckie, których udział jest możliwy dzięki zaangażowaniu Sponsorów oraz Partnerów. W tegorocznej edycji najliczniejszą grupę w I etapie stanowiły zespoły pod patronatem naszego Partnera Strategicznego Grupy Kapitałowej PGE, który zaprosił do rywalizacji aż 21 zespołów pracowniczych!
Drugi Partner Strategiczny, jakim jest ING Bank Śląski, zdecydował się wesprzeć aż 20 drużyn studenckich!
Do kolejnego etapu symulacji awansowało 60 zespołów.
Spośród nich 16 pod patronem GK PGE oraz 13 pod patronem ING Banku Śląskiego. 3 zespoły reprezentować będą każdą z firm Prudential oraz Play, po 2 z firm Volkswagen Financial Services, BGK, Gazeta.pl oraz Ferrero Polska. Udział wywalczyły także zespoły pod patronatem następujących firm: Pratt & Whitney, Grupa Pracuj, Yieldbird, Schneider Electric, Jerenomo Martins, Green Factory, Primavega oraz Grenkeleasing.
W II etapie, który rozpocznie się 14 stycznia 2019r. wszyscy uczestnicy zaczną rozgrywkę z tego samego poziomu zarządzając przedsiębiorstwem produkcyjno-handlowym o międzynarodowym zasięgu.
Zespoły zostaną losowo podzielone na osiem grup i przez 5 tygodni będą walczyć o awans do finału krajowego, który odbędzie się w Sali Notowań na Giełdzie Papierów Wartościowych. W finale weźmie udział 8 zespołów z najwyższym wynikiem inwestycyjnym w swojej grupie.
Zwycięzcy polskiej edycji pojadą w czerwcu na Światowy Finał GMC do Rosji.