7 stycznia rozpoczynamy 14. polską edycję konkursu Global Management Challenge w Polsce.
To wyjątkowa, elitarna edycja, oparta o nową rozbudowaną wersję symulacji GMC. Po raz pierwszy w krajowej edycji uczestnicy rywalizują o osiągnięcie najwyższego wyniku inwestycyjnego swoich firm (wcześniej kryterium była cena akcji).
W ponad 420 startujących zespołach są reprezentanci takich firm jak: Bank Zachodni WBK, Grupa AVIVA, EXATEL, KPMG, ArcelorMittal, USP Zdrowie, Castrol, Carrefour Polska, Grupa Żywiec, Networks!, PKO Bank Polski, Robert Bosch, Volkswagen Bank Polska, Grupa Saint – Gobain oraz wyselekcjonowani studenci z całej Polski.
W pierwszym etapie zespoły rywalizują w podziale na 64 grupy (jest 26 grup sześciozespołowych oraz 38 siedmiozespołowych).
Rozgrywki potrwają pięć tygodni, a do kolejnego etapu konkursu on-line awansują tylko najlepsze zespoły, które w swoich grupach osiągną pierwsze pozycje w rankingu Wyniku inwestycyjnego na koniec I etapu.
Finał krajowy konkursu zaplanowany jest na koniec marca, zwycięzca konkursu GMC Poland zostanie zaproszony do udziału w Finale Światowym we wrześniu 2014r.