Partnerami strategicznymi trwającej 15. polskiej edycji konkursu Global Management Challenge są Deloitte oraz MasterCard.
kk Deloitte jest żywotnie zainteresowany dotarciem do najzdolniejszych młodych ludzi, którzy chętnie podejmują wyzwania związane z nowoczesnym zarządzaniem i lubią się sprawdzać w coraz to nowych sytuacjach. Takie jak te w konkursie GMC. Liczymy, że poprzez konkurs poznamy wielu znakomitych studentów, którzy po zdobyciu nowych doświadczeń i umiejętności będą je umieli wykorzystać na ścieżce swojego rozwoju i kariery.
Równie podekscytowani udziałem w konkursie są również nasze koleżanki i koledzy z firmy Deloitte, którzy staną w szranki konkursu w sześciu zespołach między departamentalnych. Liczymy na ducha sportowej rywalizacji, kompetencje członków wszystkich zespołów, innowacyjne, niestandardowe podejście do wyzwań związanych z zarządzaniem wirtualnymi firmami no i na to że tegoroczna edycja GMC wyłoni wiele młodych talentów, które zasilą zarówno naszą firmę jak i inne podmioty polskiej gospodarki. – Krzysztof Kwiecień, Dyrektor HR Deloitte w Polsce i Europie Środkowej
Bartosz Ciołkowski - MasterCard120 Konkurs Global Management Challenge to świetna okazja, aby wyłonić najbardziej obiecujące talenty z grona ambitnych studentów, ale również doskonały trening dla doświadczonych już menedżerów, dający możliwość rozwoju swoich umiejętności. Świetnie wyedukowani specjaliści i menedżerowie, którzy mogą sprawdzić się w tego typu konkursach i jednocześnie podnieść swoje kwalifikacje, są niezbędnym ogniwem w budowaniu innowacyjnej gospodarki, w której rozwój MasterCard angażuje się od lat. – Bartosz Ciołkowski, Dyrektor Generalny polskiego oddziału MasterCard Europe