
W dniu 21 listopada w siedzibie BIGRAM SA odbyło się spotkanie podsumowujące tegoroczną edycję Programu Ambasadorskiego Global Management Challenge.
Uczestnicy mieli okazję przedyskutować swoje działania promocyjne na uczelniach oraz porozmawiać o swoich doświadczeniach z innymi ambasadorami. Już teraz rozpoczęto także dyskusję na temat kolejnej edycji i nowych pomysłów na rozwój Programu Ambasadorskiego.
Dodatkowo, uczestnicy spotkania mieli okazję wziąć udział w szkoleniu Małgorzaty Zawady dotyczącym Employer Brandingu oraz Employer Value Proposition, które idealnie wpisywało się w tematykę spotkania.
Spośród 62 ambasadorów działających przy promocji konkursu GMC Poland nagrody i wyróżnienia otrzymało aż 16 osób z 11 uczelni. Nagrody w postaci tabletów, Power Banków oraz innych upominków zostały ufundowane przez PGNiG Obrót Detaliczny, Grupę Saint-Gobain, My Company Polska oraz Akademię Leona Koźmińskiego.
Studenci oprócz działań promocyjnych takich jak tworzenie spotkań informacyjnych, standów i promocji online, wykazywali się zaangażowaniem poprzez tworzenie spotów filmowych oraz udział w audycjach radiowych.
W tym roku Program Ambasadorski GMC cieszył się ogromnym zainteresowaniem i skupił ponad 60 członków z 36 uczelni wyższych z całego kraju dzięki czemu zyskał miano największego Programu Ambasadorskiego w Polsce.