Spośród 320 uczestniczących zespołów (3-5 os) do kolejnej rundy zostały nominowane tylko 64 zespoły. To drużyny, które doprowadziły swoje wirtualne spółki do jak najlepszej kondycji i osiągnęły najwyższe wyniki inwestycyjne w swoich grupach.

 

Wśród najlepszych drużyn w GMC są zespoły studenckie oraz firmowe reprezentujące takie firmy jak: Deloitte (9 zespołów), MasterCard (10), Orange Polska (zespoły Alumnów), Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Narodowy Bank Polski, Tauron Polska Energia, Dr. Irena Eris, Grupa Saint-Gobain, Robert Bosch, Mondi Świecie, Grupa Żywiec, GetResponse, BPCC, Gazeta Ubezpieczeniowa, Grupa Kapitałowa PGE, Volkswagen Bank, oraz ThinkTank.

 

Najliczniej reprezentowani w drugim etapie będą: MasterCard (10 zespołów), Deloitte (9), oraz Giełda Papierów Wartościowych (8).

Zakończona 18 grudnia runda trwała 5 tygodni. Rywalizacja była emocjonująca, a różnice w grupach w wynikach inwestycyjnych potrafiły być bardzo niewielkie. Tylko 8 zespołom udało się przekroczyć granicę 8 milionów wyniku inwestycyjnego <Obejrzyj zestawienia wyników wszystkich zespołów/spółek>. Najwyższy wynik (8,758,765) osiągnął zespół z Politechniki Krakowskiej, sponsorowany przez GetResponse – „PKTeam”, zaraz po nim firmowa drużyna Volkswagen Banku, następnie drużyny Alumnów sponsorowane przez Orange, startujący w konkursie po raz pierwszy zespół z Laboratorium kosmetycznego Dr Ireny Eris, dwa zespoły studenckie sponsorowane przez Deloitte i jeden patronacki GPW.

Drugi etap rozpocznie się już po nowym roku – 12 stycznia. W podziale na osiem grup po osiem zespołów, uczestnicy będą przez 5 tygodni rywalizować o awans do finałów. Finał krajowy w postaci jednodniowej sesji odbędzie się w Warszawie na początku marca. Zwycięski zespół polskiej edycji będzie reprezentował nasz kraj na finałach światowych GMC w kwietniu w Pradze.