PGE Polska Grupa Energetyczna i ING Bank Śląski najliczniej reprezentowane przez zespoły w II edycji Global Management Challenge Poland 2018/2019

Rozpoczęta 14 stycznia druga runda rywalizacji na wirtualnym rynku w XIX edycji GMC Poland 2018/2019 potrwa do 21 lutego. Przez ponad pięć tygodni, 60 zespołów będzie rywalizować o osiągnięcie najwyższego wyniku inwestycyjnego swoich wirtualnych spółek. Wszystkie zespoły rozpoczynają grywalizację z tego samego poziomu, zarządzając przedsiębiorstwem produkcyjno-handlowym o międzynarodowym zasięgu.

GMC pozostaje od lat, największym na świecie, jak i w Polsce, konkursem, który dzięki zastosowaniu zaawansowanej symulacji biznesowej pozwala na praktyczną naukę umiejętności menedżerskich, poszerzanie wiedzy z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem, a także rozwijanie kompetencji miękkich. Coroczne edycje (prowadzone on-line) gromadzą uczestników z całej Polski, reprezentujących firmy oraz uczelnie wyższe. GMC daje możliwość doświadczonym menedżerom na konfrontację ze studentami zakwalifikowanymi do symulacji.

W drugim etapie GMC Poland rywalizują ze sobą 60 zespołów: 36 zespołów firmowych i 24 zespołów studenckich. Udział zespołów jest możliwy dzięki Partnerom, którzy sponsorują udział zespołów. W tegorocznej edycji naszymi Partnerami zostali m.in.: PGE Polska Grupa Energetyczna, ING Bank Śląski, Bank Gospodarstwa Krajowego, Schneider Electric, Prudential , PLAY, Volkswagen Financial Services, Agora, Gazeta.pl, Yieldbird, Ferrero Polska, Pratt & Whitney, Grupa Pracuj, Jerenomo Martins, HEBE, Green Factory, Primavega oraz Grenkeleasing.

Uczestnicy symulacji, w ankietach, podkreślają, że udział w GMC pozwala rozwinąć wiele kompetencji, m.in.: wzrost zdolności analizowania danych(78%), wdrażania strategii biznesowych (85%) oraz poprawa umiejętności współpracy w grupie (80%). Zaangażowanie w symulacje przekłada się na biznes dając uczestnikom helicopter view oraz skłania również do refleksji nad codziennym sposobem podejmowania decyzji w pracy zawodowej. GMC jest doskonałym przykładem wykorzystania mechanizmów grywalizacji i zastosowania zaawansowanych programów komputerowych w szkoleniach i rozwoju kompetencji menedżerskich.

Konkurs w Polsce objęty jest patronatem Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, a ING Bank Śląski i PGE Polska Grupa Energetyczna są Partnerami Strategicznymi.
Do finału krajowego, które odbędzie się 9 kwietnia na Sali Notowań GPW, awansuje osiem zespołów z najwyższym wynikiem inwestycyjnym przedsiębiorstwa  w swojej grupie. Zwycięzca polskiej edycji pojedzie na Światowy Finał GMC do Rosji (czerwiec 2019).

Są już możliwe zapisy do kolejnej XX edycji GMC Poland 2019/2020. Więcej informacji na www.gmcpoland.pl

Organizator w Polsce: BIGRAM
Partnerzy strategiczni: ING Bank Śląski i PGE Polska Grupa Energetyczna
Patron honorowy: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie
Patroni i Partnerzy: Rzeczpospolita, Konfederacja Lewiatan, Polska Rada Biznesu, PMI Poland Chapter, THINKTANK, My Company Polska, Eurostudent, dlaStudenta.pl, Studia.net,, SGH TV,

Podział zespołów w II etapie GMC Poland 2018/2019