Global Management Challenge – ogólnopolska kampania reklamowa

W sierpniu b.r. ruszyła kampania marketingowa Global Management Challenge! W całej Polsce wiszą bilboardy i monitory reklamujące największą na świecie symulację biznesową – grywalizację.

14 listopada b.r. rusza największa gra biznesowa – GMC Poland. Z tej okazji w całej Polsce obecne są reklamy informujące o tej symulacji.

GMC to konkurs na bazie symulacji komputerowej stworzonej dla biznesu, w której zespoły (3-5 osób) zarządzają firmami i konkurują z innymi na wirtualnym rynku. Drużyny pracownicze mogą tworzyć pracownicy różnych działów/specjalizacji, co dodatkowo sprzyja wymianie wiedzy i poszerza zakres zainteresowań uczestników.

GMC w zaawansowanym programie szkoleniowym wykorzystał element grywalizacji, będący w uproszczeniu wykorzystaniem  mechanizmów związanych z grami, w sytuacjach i dziedzinach niebędących grami.

Rozgrywka nie jest toczona indywidualnie przez każdy zespół. Drużyny podzielone są na grupy w ramach których rywalizują o osiągnięcie jak najwyższego wyniku inwestycyjnego. Decyzje jednej drużyny mają wpływ na konkurentów z grupy przez co zachodzi pełna interakcja pomiędzy uczestnikami. Przekłada się to na duże zaangażowanie emocjonalne a te z kolei potęguje przyswajaną wiedzę i motywuje graczy do pracy nad symulatorem i poprawiania wyników swojej wirtualnej firmy.

Wybrane nośniki reklamowe Global Management Challenge prezentujemy poniżej.