GMC Meeting Club to nowy cykl spotkań organizowanych przez ekspertów BIGRAM pod patronatem największej symulacji biznesowej w Polsce i na świecie Global Management Challenge.
Do spotkań w porze śniadaniowej zapraszamy menagerów, specjalistów i praktyków biznesu, którym zależy na budowaniu wizerunku nowoczesnej i odpowiedzialnej firmy, oraz tworzeniu miejsca pracy atrakcyjnego dla pracowników. GMC Meeting Club to połączenie inspiracji, doświadczenia, wiedzy oraz networkingu.
Tematem przewodnim pierwszego biznesowego śniadania, które odbyło się 25 marca 2019r. był „EMPLOYEE ADVOCACY”. Podczas spotkania przedstawiliśmy najnowsze ciekawostki dotyczące pracowników jako ambasadorów naszej marki. W kameralnym gronie uczestnicy wraz z naszymi ekspertami poszukiwali rozwiązań, a także nawzajem wymieniali się poglądami na temat lepszego postrzegania firmy przez pracowników.
Podczas pierwszego spotkania, otwierającego cykl śniadań biznesowych , zebranych gości przywitał Piotr Wielgomas prezes firmy BIGRAM, a całość poprowadziła Paulina Mazur, specjalistka od employer i personal brandingu, założycielka firmy Communication & Events. Paulina rozpoczęła od przybliżenia tematu spotkania, a w swojej prezentacji pokazała, że to właśnie pracownicy są najlepszymi brand herosami pracodawcy, ponieważ do potencjalnych kandydatów najbardziej przemawiają prawdziwe historie pracowników, które są autentyczne oraz budują wiarygodność pracodawcy. Przedstawiła także sposoby na zwiększenie zaangażowania pracowników w promocję marki pracodawcy.
Oto kilka kroków jak budować tzw. Employee Advocacy
W roli eksperta wystąpiła także Agnieszka Stasinowska – menedżer zespołu rekrutacji i EB w Banku Gospodarstwa Krajowego. Agnieszka z uczestnikami podzieliła się swoimi doświadczeniami, oraz wiedzą, a także przedstawiła działania employer brandingowe, które wprowadziła wraz ze swoim zespołem w BGK. Wiele z tych pomysłów spotkało się z ogromnym zainteresowaniem oraz zainspirowało odbiorców do wprowadzenia podobnych działań w swoich organizacjach.
W wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele takich firm jak: BGK, EXATEL, PKP CARGO, PKN ORLEN, Polish Airlines, PGE Polska Grupa Energetyczna, Prudential, InMarketing, Mazowiecki Teatr Muzyczny i BIGRAM.
Dziękujemy prelegentom oraz uczestnikom GMC Meeting Club za aktywny udział w spotkaniu.
Przedstawiamy kilka ciekawych przykładów jak wiarygodność marki potrafią budować sami zaangażowani pracownicy.