23 maja 2006 roku rozpoczęła się siódma polska edycja konkursu Euromanager – GMC Poland 2006. Na wspólnym rynku spotkali się menedżerowie, słuchacze MBA oraz studenci uczelni wyższych – łącznie 267 zespołów.
VII edycja konkursu odbyła się pod patronatem Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie oraz Narodowego Banku Polskiego. Podobnie jak w poprzednich edycjach w konkurs zaangażowali się sponsorzy, dzięki, którym możliwy był start zespołów studenckich.
Każda drużyna (3-5 osób) wcieliła się w rolę wirtualnego zarządu i podjęła walkę o osiągnięcie najwyższej ceny akcji na giełdzie. Zespoły miały przed sobą dwie rundy, w których konkurowały w grupach. W pierwszym etapie drużyny zostały podzielone na 62 grupy (43 po cztery zespoły i 19 po pięć). Najlepsze zarządy z poszczególnych grup trafiły do drugiej rundy.
II etap rozpoczął się 1 września. Zespoły po raz kolejny zostały podzielone na grupy, w których rozegrały po pięć cykli decyzyjnych. Do Finału awansowało osiem najlepszych zespołów.
22 listopada 2006 roku zakończyła się siódma krajowa edycja konkursu Euromanager – GMC Poland. Finały odbyły się w siedzibie METRO Group. Wszystkie zespoły otrzymały do zarządzania spółkę o tej samej historii. Najlepszą strategię wdrożyła w swojej firmie drużyna studencko – menedżerska SIGMA wystawiana przez Bank Millennium.
Zwycięski zespół reprezentował nasz kraj na Finałach Światowych konkursu w Makao w kwietniu 2007 roku. W międzynarodowej rozgrywce Polacy rywalizowali z drużynami z Niemiec, Czech, Chin, Francji, Portugalii, Rosji oraz Belgii. Zespół SIGMA zajął drugie miejsce, ustępując jedynie reprezentacji Czech.
Patroni honorowi: Giełda Papierów Wartościowych, Narodowy Bank Polski Sponsorzy: Bank Millennium, Deloitte, METRO Group Patroni medialni: Rzeczpospolita, Manager Magazin, Personel i Zarządzanie Współpraca: Brytyjsko- Polska Izba Handlowa, Fundacja Edukacji Rynku Kapitałowego, Bankier.pl, Jobpilot.pl