XII edycja GMC Poland rozpoczęła się w październiku 2011 roku. Do konkursu zakwalifikowała się rekordowa liczba – 648 zespołów firmowych i studenckich. Edycja została zorganizowana pod honorowym patronatem Giełdy Papierów Wartościowych i Narodowego Banku Polskiego. Rolę Sponsorów Generalnych objęły natomiast następujące firmy: Bank Zachodni WBK, Carrefour Polska, Grupa PZU, Orange Polska, Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo.
Odsłona konkursu składała się z programu treningowego, trzech finałów rozgrywanych on-line oraz finału krajowego, który odbył się 29 marca 2012 w Muzeum Gazownictwa w Warszawie. W finalnych rozgrywkach wzięło udział osiem najlepszych zespołów.
Na program treningowy składały się trzy cykle decyzjne. Uczestnicy mogli zapoznać się z zasadami działania symulacji, natomiast uzyskane na tym etapie wyniki nie były brane pod uwagę w kolejnych rundach konkursu.
Pierwszy etap właściwych rozgrywek rozpoczął się 9 listopada 2011 roku. Zespoły zostały podzielone na 81 grup (po 8 zespołów), w obrębie których przebiegała rywalizacja. Etap zakończył się 19 grudnia 2011. Do drugiej rundy awansowały 162 zespoły (po dwa najlepsze z każdej grupy).
Drugi etap również składał się z pięciu cykli decyzyjnych. Runda rozpoczęła się 9 stycznia 2012 i zakończyła się 13 lutego 2012. W rozgrywkach wzięli udział reprezentanci m. in. Carrefour Polska, Orange Polska, Eurocash, Netia, Credit Suisse. W etapie uczestniczyły również zespoły studenckie pod patronatem m. in. Banku Zachodniego WBK, Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, TAP Portugal, BRIEF.
Do Półfinału awansowały 54 najlepsze zespoły w tym reprezentanci m. in. Banku BPH GE Capital Group, Grupy PZU, PTK Centertel oraz zespoły studenckie pod patronatem m. in. Narodowego Banku Polskiego, Money.pl, MBA Manager, HRnews.pl.
19 marca 2012 poznaliśmy skład 8 najlepszych zespołów, które zostały zakwalifikowane do finału krajowego i wzięły udział w rozgrywkach 29 marca w Warszawie. Wyniki poznaliśmy tego samego dnia wieczorem podczas Gali na Sali notowań Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Zwyciężył zespół firmowy Misja GMC utworzony przez reprezentantów Orange Polska. Drużyna wystartowała w finale światowym, który odbył się w kwietniu 2012 w Kijowie. Polska reprezentacja odniosła ogromny sukces, zdobywając w tej rywalizacji wicemistrzostwo.
Wydarzeniem towarzyszącym edycji było spotkanie zespołów firmowych „Grasz w GMC – Wygrywasz MBA”, które odbyło się 9 grudnia 2011 w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
GLOBAL MANAGEMENT CHALLENGE 2011 Organizator w Polsce: BIGRAM Personnel Consulting Patroni Honorowi: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Narodowy Bank Polski Sponsorzy: Bank Zachodni WBK, Carrefour Polska, Grupa PZU, Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo, Orange Polska Patroni medialni: Rzeczpospolita, Brief, Gazeta Bankowa, MBA Manager, Personel i Zarządzanie Patroni Internetowi: HRNews.pl, Money.pl, ObserwatorFinansowy.pl Współpraca: Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, TAP Portugal, Students.pl, Eurostudent