Start I etapu 18 edycji Global Management Challenge Poland

8 stycznia rozpoczął się  pierwszy etap 18 edycji Global Management Challenge 2018/2018.

W edycji bierze udział 256 zespołów studenckich oraz firmowych, które przez kolejne 5 tygodni (do 12 lutego) zespoły będą rywalizować ze sobą o przejście do kolejnego etapu.

Rozbudowany zakres decyzyjny GMC czyni z symulacji największą grę strategiczną w Polsce, jak i na świecie, przynoszącą wiele korzyści uczestnikom rywalizacji. Wśród najważniejszych warto wymienić rozwój umiejętności analitycznych, planowania, wiedzy związanej z zarządzaniem strategicznym oraz współpracy w zespole. Jest to także doskonała okazja do tego, żeby nawiązać kontakt z potencjalnymi pracodawcami.

Do udziału w tegorocznej edycji zdecydowały się następujące firmy: ING Bank Śląski- partner strategiczny,  Arriva, Budimex, Bank Zachodni WBK, Colliers, Ethos Energy Poland, Ferrero Poland Commercial, Fox Networks Group, Grupa Kapitałowa PGE, Honda Motor Poland, Idea Money, Jeronimo Martins, Novartis, Orbis, Oriflame, QbiTT, Poland, P4, Schneider Electric, Volkswagen.

Giełda Papierów Wartościowych jest Patronem honorowym wydarzenia.