img_5890
Rozgrzewka przed 17 edycją konkursu GMC Poland 2016

W rywalizacji 17 polskiej edycji konkursu GMC Poland 2016 weźmie udział 320 zespołów. Przed rozpoczęciem konkursu, drużyny mogą przygotować się do rozgrywki w etapie tzw. demo treningu.

Etap demo jest szansą na obmyślenie taktyki, ustalenie podziału ról w drużynach (każdy zespół składa się z 3 do 5 osób), zapoznanie się z arkuszami decyzyjnymi oraz sprawdzenie czy podejmowanie ryzyka ma szansę się opłacić w dalszej rywalizacji.

W największej ogólnopolskiej grywalizacji zespołów firmowych i studenckich w GMC Poland 2016 najliczniej reprezentowani będą partnerzy strategiczni konkursu: Amazon, AVON oraz Visa. W sumie 70 zespołów wystartuje pod ich patronatem.

 

Zespoły firmowe reprezentują: ArcelorMittal Poland, Bank Pekao SA, Bank Zachodni WBK, BDO Polska, Credit Agricole Bank Polska, Deloitte Advisory, eService, FRoSTA, GKN Driveline Polska, GK PGE, Grupa LOTOS, Saint-Gobain HPM Polska, Grupa Żywiec, IBM, ING Bank Śląski, Marsh, MoneyGram Poland, PGNIG Termika, PKN ORLEN, Plus Bank, Polska Grupa Farmaceutyczna, Pratt & Whitney Kalisz, Raiffeisen Bank Polska, Sealed Air, Toyota Bank Polska, Volkswagen Bank Polska.

Oprócz zespołów firmowych w konkrusie wystartują zespoły studenckie którym patronują Amazon, AVON, Visa, GPW, Rzeczpospolita, MyCompany, ThinkTank, magazyn Personel i Zarządzanie, Enactus, IDEA! Human Capital, A.T.Kearney, Grupa PELION, Marsh, Top Farms, VFS Usługi Finansowe. W sumie drużyn studenckich będzie w konkursie ponad dwieście.

Ogromny sukces i liczne zgłoszenia zespołów uczelnianych to zasługa prężnie działających ambasadorów GMC. Ambasadorzy GMC to elitarna grupa studentów, którzy przeprowadzili kampanię promocyjną GMC na uczelniach i wyselekcjonowali najbardziej reprezentatywne zespoły do udziału w konkursie GMC.

 

GMC jest grywalizacją zespołów firmowych i studenckich, co oznacza, że zespoły będą rywalizowały ze sobą na równych zasadach. Punkt startu w konkursie dla wszystkich uczestników jest ten sam. Zespoły otrzymają do zarządzania wirtualną spółkę produkcyjno-handlową. Pierwszy etap rozpocznie się 14 listopada. Wszystkie drużyny, czyli 320 zespołów będą podzielone losowo na 64 grupy, każda grupa po 5 zespołów. Na koniec etapu do kolejnej rundy będzie awansował tylko jeden zespół, najlepszy w swojej grupie. ( czyli o najwyższym wyniku inwestycyjnym).

 

Walka toczy się o udział w finale światowym GMC w Katarze. Wygrać wyjazd na międzynarodowe finały może tylko jeden zespół, którzy przejdzie pomyślnie dwa etapy on-line oraz zwycięży finał krajowy w Warszawie. Dodatkową nagrodą są studia podyplomowe w Akademii Leona Koźmińskiego.