untitled-design-1
Budowanie zaangażowania pracowników w GMC

http://ingatlanstudio.net/projects/skolko-stoit-lak-dlya-volos-taft.html сколько стоит лак для волос тафт W listopadzie rozpoczęła się 17 edycja konkursu GMC Poland. Cenionej symulacji dla profesjonalistów i studentów, w której zespoły (3-5 osób) rywalizują ze sobą zarządzając wirtualnymi spółkami.

enter site

http://saratovsanek.ru/content/kak-bistro-sbrosit-zhivot-v-domashnih-usloviyah.html W najnowszym badaniu BIGRAM Wyzwania Rekrutacji „Jak pozyskać i zatrzymać wartościowych pracowników?” ponad 90 procent pytanych przedsiębiorców wykazało zainteresowanie programem Global Management Challenge jako doskonałą okazją do wspierania wizerunku atrakcyjnego pracodawcy. GMC to symulacja biznesowa, grywalizacja dla zespołów firmowych i studenckich, która jest organizowana w formie konkursów on-line. Krajowe edycje gromadzą około 1500 osób, przedstawicieli firm oraz studentów. GMC jest traktowane przez pracodawców jako narzędzie przede wszystkim szkoleniowe dla pracowników. Potwierdzają to sami uczestnicy konkursu, którzy wśród zalet edukacyjnych wymieniają przede wszystkim: trening umiejętności analitycznych (78%), nauka planowania i wdrażania strategii (80%). Dziewięciu na dziesięciu pracodawców pytanych o GMC interesuje się możliwością zastosowania projektu w poprawie współpracy i komunikacji wewnętrznej.

source

структура экспорта россии по странам Z najnowszej edycji GMC Poland korzystają patroni zespołów studenckich: Amazon, AVON, Visa, Arriva,CodersTrust Polska, GPW, Rzeczpospolita, MyCompany, ThinkTank, magazyn Personel i Zarządzanie, Enactus, IDEA! Human Capital, A.T.Kearney, Grupa PELION, Marsh, Top Farms, VFS Usługi Finansowe. Ci pracodawcy decydują się na sponsorowanie zespołów studenckich, w ramach employer brandingu, realizacji strategii dotarcia do młodych talentów i pozyskania kandydatów na praktyki i staże.

бурда для детей вязание схемы

оптима технические характеристики Oprócz zespołów studenckich w konkursie startują zespoły firmowe reprezentowane przez ArcelorMittal Poland, Bank Pekao SA, Bank Zachodni WBK, BDO Polska, Credit Agricole Bank Polska, Deloitte Advisory, eService, FRoSTA, GKN Driveline Polska, GK PGE, Grupa LOTOS, Saint-Gobain HPM Polska, Grupa Żywiec, IBM, ING Bank Śląski, Marsh, MoneyGram Poland, PGNIG Termika, PKN ORLEN, Plus Bank, Polska Grupa Farmaceutyczna, Pratt & Whitney Kalisz, Raiffeisen Bank Polska, Sealed Air, Toyota Bank Polska, Volkswagen Bank Polska.

http://www.vegstew.com/demo/gaz-brauna-dlya-avtomobilya-svoimi-rukami-shema.html
ii-infografika