Szósta edycja projektu wystartowała w 2005 roku. Chęć skorzystania z zalet wirtualnego symulatora biznesu zgłosiło ponad go 290 zespołów, czyli ponad 1300 uczestników. W porównaniu z poprzednimi edycjami jest to rekordowa liczba blisko продажа героина по закладкам 60 firm i ponad 50 uczelni wyższy enter ch.

Start drużyn akademickich możliwy był dzięki zaangażowaniu Sponsorów i Patronów w projekt.

Piąta edycja, podobnie jak poprzednie, składała się z dwóch etapów. W czasie pierwszej rundy przez http://blanchardad.com/good/legalniy-jwh.html pięć cykli decyzyjnych – blisko dwa miesiące – zespoły podejmowały rozbudowane decyzje dotyczące wszystkich obszarów funkcjonalnych przedsiębiorstwa. Po I etapie 24 zespoły firmowe (w tym dwa reprezentowane przez uczelnie prywatne MBA) oraz 50 zespołów studenckich – w sumie http://czerwonalampa.pl/pab/kak-otuchit-rebenka-ot-spaysov.html 74 drużyny awansowały do kolejnego etapu.

II etap trwał od 1 września do 19 października. Obserwowaliśmy enter site 10 grup ( rynków ), na których konkurowali ze sobą przedstawiciele firm oraz sponsorowani studenci. Wysoki poziom umiejętności uczestników podniósł poziom samej gry. Rywalizacja doprowadziła do wyłonienia виталя бро орг 10 liderów, po jednym z każdej grupy.

Po dwóch rundach nadszedł czas na Finały. Pierwszy raz w Polsce Finał był dwudniowy. Ze względu na tak duża liczbę zgłoszonych zespołów pojawiła się konieczność organizacji również Półfinałów. http://jeeroy.com/fan/kupit-geroin-po-zakladke-v-irkutske.html 8 listopada zespoły spotkały się w siedzibie firmy Deloitte aby skonfrontować swoją wiedzę i umiejętności. http://old.rb-edu.ru/good/kupit-geroin-zakladkoy-moskva.html Półfinały wyłoniły 6 zespołów o najwyższej wartości akcji, które już na drugi dzień ( http://hafur.bondi.is/good/kak-sdelat-amfetamina.html 9 listopada) rozpoczęły dalsze rozgrywki. Dzięki zaangażowaniu jednego z Patronów honorowych – Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, obrady wirtualnych zarządów i walka o ceny akcji odbyły się na deskach realnego parkietu giełdowego – w http://tomasdecastro.com/pab/kupit-kuritelnuyu-smes-v-moskve.html Sali Notowań. Uczestnicy Finałów rywalizowali przez pięć cykli decyzyjnych.

watch Zwycięzcą VI edycji konkursu Global Management Challenge został zespół GROM, który reprezentował Polskę na Finałach Światowych w kwietniu 2006 roku w Warszawie.

Patroni honorowi: Giełda Papierów Wartościowych, Narodowy Bank Polski Sponsorzy: Bank Millennium, Deloitte, METRO Group, Microsoft Patroni medialni: Rzeczpospolita, Businessman Magazine, Wirtualna Polska, Personel Współpraca: Jobpilot.pl, Brytyjsko – Polska Izba Handlowa, Fundacja Edukacji Rynku Kapitałowego

APRG Tychy
2. AVON Cosmetics Polska
3. Bank BPH
4. Bank Gospodarki Żywnościowej
5. Bank Millennium
6. Bank Zachodni WBK
7. BDO Polska
8. Bols Sp. z o.o.
9. BRE Bank
10. Budimex
11. Carresfour
12. Coca Cola
13. Danone
14. Deloitte
15. DHL Express
16. Elektrociepłownie Toruń
17. GE Power Control
18. Górnośląski Zakład Elektroenergetyczny
19. HBI Polska
20. Heinz Polska
21. Henkel Polska
22. Hochtief
23. International Paper
24. Kingfisher Eastern Europe
25. KPMG
26. Makro Cash and Carry
27. Media Markt –Saturn
28. METRO Group
29. MGB METRO Group Buying
30. Microsoft
31. MTC Plus
32. MVV Polska
33. Nowoczesna Firma
34. P.P. Bartnik-Pasieka
35. PKN Orlen
36. PKO Bank Polski
37. Polkomtel
38. Polska Grupa Farmaceutyczna
39. Polska Telefonia Cyfrowa ERA
40. Praktiker Polska
41. Provident
42. PTK Centertel
43. PZU S.A.
44. Real
45. SAP Polska
46. Starwood Hotels
47. Winkowski
48. WSKiZ w Poznaniu
49. WSZ- The Polish Open University
50. Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

em2005_2 z gpw

 

GroMGala